poniedziałek, 9 sierpnia 2010

do roboty!

W niedzielę rano kostka przeszła pozytywny test na 4,5 km. Nie spuchła potem ani nie bolało, więc uznałam, że najwyższa pora zabrać się do roboty.  A nie ma to jak jakiś motywator czyli w tym przypadku "Biegnij Warszawo" 3.10.2010 na 10 km.
Z tego wszystkiego zaczęłam szperać po necie za planami treningowymi na dychę i znalazłam pewnie klasyk pana Skarżyńskiego. Ciut zmodyfikowałam go na swoje potrzeby, bo zaczynam od 12-tyg. i będę trenować tylko 3x w tyg. w tym sob/niedziela zamiennie, ale z podbiegami. GS to ja mam na ściance, natomiast rozciągać się będę sumiennie  i zobaczymy co z tego wyjdzie :-)


Mój wspaniały plan treningu "od amatora do szybciora"

Tydzień 12.
WT 2 x 14' biegu / p. 2' w marszu + GR + GS

PT 10' biegu / p. 2' w marszu + 20' biegu + GR + GS

SOB 20-25' biegu + GR + GS


Tydzień 13.
WT 2 x 15' biegu / p. 2' w marszu + GR + GS

PT 15' biegu / p. 2' w marszu + 20' biegu + GR + GS

SOB 25' biegu + GR + GS


Tydzień 14.
WT 15' biegu / p. 2' w marszu + 20' biegu + GR + GS

PT 25' biegu + GR + GS

SOB BIEG 30' + GR + GS


Tydzień 15.
WT 20' biegu + GR + 10 prz. + GS

PT 30' biegu + GR + GS

SOB 35-40' biegu + GR + GS


Tydzień 16.
WT 25' biegu + GR + 10 prz. + GS

PT 30-35' biegu + GR + GS

SOB 40-45' biegu + GR + GS


Tydzień 17.
WT 30' biegu + GR + 10 prz. + GS

PT 40-45' biegu + GR + GS

SOB 50-55' biegu + GR + GS


Tydzień 18.
WT 30' biegu + GR + 10 prz. + GS

(SO) WOLNE lub 20' biegu + GR + 10 prz.

SOB START na 10 km lub BIEG 60

Ready, steady, GO!!!!!!!!

5 komentarzy:

  1. A zatem powodzenia w realizacji! Będę śledził postępy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to będziemy mieć Ścigantkę ;) powodzenia :) trzymam kciuki :)pozdrowionka ! Tomek

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, ale to wygląda na plan dla osoby rozpoczynającej bieganie, a Ty już jednak przecież biegałaś wcześniej... Wszystko zależy od tempa, ale wydaje mi się, że już w pierwszym tygodniu mogłabyś sobie pozwolić na bieg ciągły 30 minut, bez tych przerw w marszu.
    Trzymam kciuki na zapas za kolejne starty i motywację treningową!

    OdpowiedzUsuń
  4. hoho! wygląda profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. No profi, a jak. Prznajmniej jest się czego trzymać.
    @Midi: Chyba masz rację :) Przebiegłam dziś 2x po 14'z przerwą i uznałam że spokojnie mogę więcej. A zatem skracam plan o 1 tydzień, a właściwie zamienię tydzień lajtowy na bardziej intensywny. Inna sprawa że miałam problem z kostką i nie chcę jej sforsowac przypadkiem. W końcu to tylko zabawa :)

    OdpowiedzUsuń