niedziela, 5 września 2010

Co lubię

Zaproszenie do tej zabawy - a właściwie psychozabawy ;-) dostałam Hankiskakanki - dzięki!
Napierw dla formalności podaję zasady:

1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę. [patrz wyżej]

2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.

3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem

A teraz...o rany, co ja lubię?  Wcale nie jest łatwo tak to zgrabnie wypunktować. Oto moje wybrane chociaż nie wszystkie "aj lajki":

1) Wyzwania-zadania. Lubię jak się rodzi pomysł na działanie, jakaś idea, spontan - to mnie motywuje i chętnie wchodzę w różne zwariowane akcje.

2) Wspinać się, a konkretnie lubię ruchy ciała podczas wspinania, harmonię umysłu i ciała, jaka wtedy musi nastąpić, żeby się udało. I satysfakcję z dojścia do "topu" drogi.

3) Patrzeć jak rosną moje chłopaki (Bartek i Tomek), jak się powoli kształtują ich osobowości :-)

4) Być w Grecji - i wdychać zapachy (tę genialną mieszankę zapachu figowców, oregano, tymianku i jeszcze nastu innych roslinek), wsuwać greckie dania z winem, grzać się w słońcu i pływać tam na desce. I mówić greckim babciom: Kalimera!

5) Oglądać filmy, które nie są stratą czasu - mądre, wzruszające, śmieszne, dające do myślenia.

6) Ruszać się (wspinanie dostało osobny punkt, bo jest szczególne dla mnie), ale tak w ogóle lubię wiele sportów - bieganie, windsurfing, narty, rower, pływanie .... i lubię czuć później takie fajne zmęczenie.

7) Przebywać z ludźmi, którzy mają jakąś pasję, a przy tym chcą i umieją ciekawie o tym mówić i słuchać.

8) Pisać, m.in. bloga :) i czytać m.in. inne blogi.

9) Pichcić różne fajne dania, odkrywać nowe smaki albo wymyslać własne przepisy.

10) Jeść kanapki z ciemnego chleba z mozarellą, pomidorem i bazylią (z ajlajków doustnych rozważałam też "mojito" ale takie kanapki wchodzą mi okrągły rok a mojito tylko jak jest ciepło ;-)

A teraz zaproszenia do zabawy dla następujących blogerów/-ek:
1) Dla DrProctora
2) Dla Tete
3) Dla Megi

Reszta blogerów/-ek, ktorych znam już dostała zaproszenia od Hanki, więc siłą rzeczy lista jest okrojona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz