poniedziałek, 12 grudnia 2011

Bieg "WYCZUJ TEMPO" - lista startowa :)

Aloha!

Jak na prawdziwy bieg przystało, przydałoby się mieć prawdziwą listę startową, żeby było wiadomo, ile osób ma ochotę pobiec i ile nagród-niespodzianek mamy przygotować ;-)

Zanim się wpiszecie, wielka prośba - przynieście (kto ma) indywidualne termosy z herbatą i innymi ciepłymi napojami, bo nie dysponujemy kotłem na uwarzenie większej ilości napoju. Tzw. przekąski energetyczne uzupełniające stracone zapasy sił zapewniamy!

Start planujemy na okrągłą godzinę 11:00, więc przydałoby się być wcześniej w celach rozgrzewki, itd. 
Kto chętny na bieg, niech się dopisuje w komentarzach, a ja przeniosę nazwiska na poniższą listę.
 
LISTA STARTOWA:  

1. Ewa Siwoń
2. Wojtek Siwoń
3. Hania Walenta
4. Staszek Walenta
5. Kasia Wolska
6. Emilia Przybył
7. Joanna Mostowska
8. Jakub Karp


PS.  Uwaga! Szukamy też fajnego hasła związanego z biegiem "Wyczuj Tempo" - licząc na waszą wenę twórczą i dobre pomysły!  

6 komentarzy:

  1. Podobno jest problem z komentarzami - mi się udąło dodać w Internet Expl. ale w Mozilli nie działa. Pracuję nad tym :)
    Autorka Bloga czyli AVA

    OdpowiedzUsuń
  2. Nierówna walka trwa - komentarze można dodawać, ale wiele innych linków nie działa :( Po co ja zaczęłam przy tym blogu grzebać?!

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)

    "Wyczuj tempo" biegnij równo, chociaż bez stopera trudno.

    Wystartuj na "Wyczuj tempo", tylko licząc własne tętno.

    "Wyczuj tempo" to zawody, abyś sprawdził swoje "chody"

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy ten bieg? Bo ja chętnie wezmę udział, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, już doczytałam :-) To ja też się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Emilia - Dopisałam Cię :) Fajnie że będziesz!

    OdpowiedzUsuń