czwartek, 13 maja 2010

Numer startowy 0045

A więc... zapisałam się na swój pierwszy bieg masowy, w którym będę reprezentować  barwy KS Etrampki !!! (właściwie to drugi, bo w pierwszym masowym uczestniczyłam w zeszły weekend, chociaż na biegu Polska Biega - Wawer Biega masę stanowiły 4 osoby).
Tym razem bieg też będzie niestandardowy, gdyż wpisowe to dwa zużyte paluszki, ewentualnie inne nadające się kosza na śmieci baterie.
Ze strony www wynika że będzie to bieg EKO stąd pewnie taki szczytny pomysł organizatorow, żeby zamiast kasy wyciągnąć od biegaczy trochę zużytych baterii. Popieram i mój portfel też jest za!
Chociaż nie wiem w sumie, jaka będzie mysl przewodnia biegu, bo ma on skomplikowaną  nazwę TOYOTA IKEA EKO BIEG.  EKO no bo te baterie pewnie, IKEA bo start jest przy IKEI na Targówku, ale TOYOTA???? Fajnie by było jakby była np. do wylosowania, hehe, ale pewnie porozwieszają tylko wszędzie banery tego jednego z bardziej awaryjnych aut ;-)


Imprezka ma się odbyć na trasie 5 km  w Lasku Bródnowskim.
Pomyślałam sobie - o fajnie, zwiedzę nowy lasek w Warszawie. Wpisałam w google "Lasek Bródnowski" i co wyguglałam?
1) Ludzie nie chodźcie do Lasu Bródnowskiego bo się zabijecie o góry śmieci, które tam się przewalają. 
2) Wtorkowa strzelanina w Lasku Bródnowskim to element walki grup przestępczych.
3) Kobieta, którą dwaj 13-letni chłopcy znaleźli w środę w Lasku Bródnowskim, została uduszona.

Hm, trzeba będzie nieźle zapier..lać w tym Lasku, żeby wybiec z niego cało. Wygląda na to że mam szansę na życiówkę...

1 komentarz: